Dags att bli smal!

Idag är det ju som sagt en månad sen jag förlöstes med kejsarsnitt. Svullnaden har börjat lägga sig, och tejpen vid snittet har börjat lossna mer och mer. Meeen det jag tänkte dela med mig av idag, är min viktnedgång. 

På en månad har jag gått ner 13.4 kg. Och nu har jag 5.6 kg kvar till min målvikt. Sen kan det hända att jag går upp något kilo när jag lägger på mig lite muskler. Men just nu är det bara fokus på att förlora fett från kroppen :) 

Den här veckan kör jag ägg och frukt till frukost. Sen mat utan grädde till lunch och middag, med kolhydrater till ett av målen. Till det andra målet äter jag lite extra sallad istället, för att kompensera lite. Utöver detta äter jag ett till två mellanmål om dagen, som består av lite fettsnål kvarg och frukt. Ibland kan ett mellanmål bestå av nån näve cashewnötter eller två. Sen äter jag bara precis till jag blir lite mätt. Tar inte två portioner utan endast en lagom stor portion. Ska variera mig lite från vecka till vecka, men just denhär veckan tänker jag göra på dethär sättet. Och såhär ser jag ut nu! 


Såhär såg min frukost ut imorse. Två ägg, ett äpple, ett päron och en kiwi. Rätt tråkigt, men ändå enkelt och gott. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback