Träning och presenter!

Idag åkte jag till sats och tränade en timme på förmiddagen. Körde 15 min på crosstrainern med 10 i lutning och 8 i motstånd. Sen körde jag lite styrketräning med fokus på armar och rygg. Grymt roligt! Ville bara fortsätta träna, träna och träna. Så roligt var det! Träffade även lite fler kollegor som jag inte träffat på flera månader. Så roligt! Har saknat alla fina tjejer på jobbet. Vi är verkligen ett toppengäng, som alla trivs bra i varandras sällskap. Så att få träffa några av dom och prata en liten stund, gjorde mig väldigt glad. 

Efter gymmet svängde jag förbi mamma en stund. Hon och Fredde hade köpt två halsband till hundarna som lyser i mörkret. Samt en body och en babysitter till Liam. Så himla snällt! Här kommer en liten bild på prinsen i hans nya babysitter. Som han för övrigt verkade tycka om att sitta i :) nu ska jag vila en stund i soffan och hoppas på att jag orkar ge mig ut på en promenad lite senare ikväll. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback