Kvällsmys i stallet!

På eftermiddagen blev det en timmes promenad med hundarna, och lite lydnads träning under tiden. Idag var det två duktiga små hundar jag hade med mig på promenaden. Det gillas! Sen dammsög och torkade jag golven i hela lägenheten. Viss del av det skedde samtidigt som jag ammade. Multitasking deluxe! 

Sen åkte jag och mamma iväg till Tollan. Hon fick longeras en stund i lunk takt på gårdsplan, och efter det hade svullnaden i bakbenen gått ner betydligt. Så vi tror den beror på att hon står still i leran hela dagarna. Såå förhoppningsvis försvinner svullnaden när det blir lite kallare nu och leran inte blir riktigt lika geggig. Här kommer en bild på Tollan. Och visst börjar hon bli lite rundare om magen? 


Små kattungarna i stallet myste lite extra idag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback