Värme, glädje och kärlek <3

Idag började jag dagen med en härlig uteritt på Tollan, som nu verkar vara helt kry från sin lätta sträckning som hon drog på sig i förra veckan :) hon kändes fin men var lite stel i början, dock lossnade det efter en stund! 


Sen åkte vi på bröllop i Täby kyrka. Min kollega Isabell på minisats skulle gifta sig :) hon var så fin så! Massor av nostalgikänslor uppstod, eftersom att det var vi som gifte oss sist vi var i den kyrkan. Snart är det ett år sedan den underbara dagen. Tiden går så fort och livet är underbart <3 


Ååh jag vill gifta mig igen och igen och igen. Sån underbar känsla!! :) 

Sen gick vi en långpromenad, grillade lite och jag hann även plugga en sväng. Nu är jag dock så trött att jag bara måste sova. Imorgon väntar en ny dag full av jobb, plugg och annat lite mer roligt! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback