Lördag i v town

Idag hade vi morgonpasset i stallet igen, Calle och jag :) det går verkligen smidigt när man är två stycken :) sen åkte vi hem och slängde ihop en Ceasar sallad och kollade på filmen kopps. Den är så sjukt galen och kul! Senare på eftermiddagen åkte Calle iväg och kollade på body building med min pappa, och jag passade på att fika och umgås med min fina Camilla under tiden :) 

Idag fyller min fina mormor år också! Så ringde och pratade lite med henne på kvällskvisten :) hon är så söt min mormor! Hoppas vi kan ses snart, alldeles för länge sen sist :/  Hoppas ni haft en trevlig dag! Nu ska jag köra myskväll för hela slanten. Dessa två ligister har redan börjat lördagsmyset. 




Kommentarer
Fredde säger:

Stjärna vill också sova i soffan!

Svar: Hon gör ju det :) bara inte på de andra två! :)
Emma Gulding Jerrewing

2014-05-05 | 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback