Vecka 23!

Idag går jag in i vecka 23. Man märker att det händer mycket saker därinne i magen just nu. Imorse när jag vaknade hade han stoppat ut rumpan eller nått rakt åt sidan så de såg ut som jag hade världens svullnad längst ner till höger på magen. Lite läskigt känns de för då blir magen alldeles stenhård precis där svullnaden är. Känns ibland som om man har en liten alien därinne ;) hur som helst så väger han denna veckan runt 465 gram och är 20cm från huvud till rumpa :) han växer så det knakar! Såhär ser jag och magen ut denna veckan :) 


Det var lite kul förresten för igår skulle vi bada med sommarjobbet och eleverna. Jag kan ju säga att man kände sig allt annat än graciös ;) och värre lär det ju bli ;) hoppas ni får en trevlig fredag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback