Barnvagnsjakt!

Idag efter jag hade jobbat och fixat stallet och allt detdär, så åkte jag och Calle iväg på lite äventyr. Jag hade hittat en barnvagnsoutlet i Sollentuna som vi åkte till. De var en man och en kvinna som drev outleten, som sålde barnvagnar i sitt hus och hade gjort det i 30 års tid typ. Och gud så mycket vagnar de hade! Jag har drömt om en brio smile men de är för dyra så vi kollade på allt möjligt. Bra att vara  openminded! Vi hittade en som vi gillade jättemycket som påminner om brio smile väldigt mycket, en onyx duo :) och i priset ingick regnskydd, myggnät, skötväska, sittdel och liggdel. På de flesta andra stora märken som typ brio, Emmaljunga osv ingår typ ingenting utöver vagnen och då är de flera tusen dyrare. Vi ska fundera lite till men det lutar åt att de blir en sån här vagn i svart med orangea detaljer :) så spännande! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback