Nyårslöften och mål!

Mina nyårslöften för år 2014 är följande: 

*Att tro på mig själv 
*Att inte jämföra mig med andra
*Att vara mer hälsosam och äta nyttigt 
*Fortsätta med träningen minst 2 ggr/vecka
*Bara göra sånt som gör mig glad och lycklig 

Hästmål för år 2014 är följande: 

*Fler placeringar i 130, 140, 145 klasser
*Bli mer stadig i 140 klasser
*Starta minst en nationell 150
*Starta minst en LB, LA dressyr
*Våga chansa mer på tävling

Personliga mål för 2014 är följande: 

*Fixa iordning allt i vårat nya hem
*Åka på lite fler resor/äventyr
*Spara pengar 
* Att kunna ta det lugnt och slappa ibland
*Att motionera och träna mer med våra små hundar 
*Att umgås mer med familj och vänner








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback