Gästrum och kök!

Idag efter stallet så slipade + målade jag vitt på två väggar i gästrummet. Sen gick jag ut på en timmes promenad med hundarna. Skönt! På eftermiddagen kom Calles äldsta syster + man över och hjälpte oss lite med köket. Senare på kvällen kom även min pappa över och hjälpte till! Nu sitter alla överskåp uppe och ena bänkskivan är monterad. När alla hade åkt hem så tapetserade jag och Calle resterande två väggar i gästrummet, så nu är det rummet också klart!! Skönt att äntligen börja kunna se slutet på renoveringen :) imorgon hoppas jag på att vi kommer långt med köket och att jag lyckas skriva klart och skicka in min tenta! Men nu ska jag sova. Godnatt :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback