Valentines day!

Idag är det alla hjärtans dag. Kärleksdagen! Jag tycker man ska visa kärlek och omtanke alla dagar på året, men det är ändå kul med en dag som utmärker det lite extra. Jag är så tacksam för min fina familj och alla nära och kära som jag har i mitt liv! Älskar er alla :) 

Idag har jag ridit dressyr på en lite stel Tollan, tillsammans med Gabi och Scilla.  Jag red i 50 minuter och det tog väl iallafall 35 minuter innan hon mjuknade. Men sen när hon lossnat, då var hon såå himla fin!! Min fina pärla. Världens finaste lilla häst ❤️  

Kvällen har bestått av hämtmat, godis och en film. En helt perfekt alla hjärtans dag om ni frågar mig :) Dethär fick jag av mannen min tidigare idag :) ha en trevlig kväll! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback