Onsdag 19 februari!

Idag har jag trimmat dressyr på en lite trött Tollan. Hon kändes lite stel till en början men sen mjuknade hon till. Idag fokuserade jag mycket på att få bor fyrtaktsgaloppen men fortfarande kunna rida i en samlad och ökad galopp utan tjafs i munnen. Gick oväntat bra! Red även mycket tvära sidvärtsrörelser i traven för att hon skulle lossa i sidorna. Imorgon blir det dock ett lite lugnare pass för hennes del :) 

På eftermiddagen åkte jag och mamma till Ekerö för att lämna in vår transport som ska bytas golv på :) och nu på kvällen har vi bara tagit det lugnt och bland annat kollat på säsongspremiären av keeping up with the kardashians :) ha en trevlig kväll! 


Mitt fina hjärta. Min lycka. Mitt allt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback