Greatfullness

Jag måste verkligen lära mig att uppskatta allt jag har i livet. Ibland är jag bara så negativ till allt och det är inte rättvist mot någon. Jag har så himla mycket bra saker, som säkert många skulle vilja ha väldigt gärna. Därför är det så fult att vara otacksam och inte uppskatta allt bra i livet. 

Jag har en underbar familj som alltid stöttar mig och finns där. Jag är gift med mitt livs kärlek, bor i en jättefin lägenhet och har två underbara hundar. Jag studerar på universitetet till ett väldigt viktigt yrke. Jag har en helt fantastisk liten häst som jag lyckats uppnå så mycket med. Bland annat flertalet SM, Scandinavium, placeringar t.o.m 145cm klasser och även startat 150cm. Det trodde jag aldrig för 5 år sen! 

Det är så lätt att bara tänka, jag har inte dethär, dethär och dethär. När det finns så otroligt mycket i livet att vara tacksam för. Så från och med nu ska jag tänka på allt som är bra i mitt liv och sen kämpa för allt som jag vill ha utöver det. För allt går att uppnå bara man vill det tillräckligt mycket tror jag :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback