Stallmys och soffhäng!

Idag på eftermiddagen följde Calle med mig till stallet. Jag longerade Tollan med pessoa selen och Calle hjälpte mig att fylla vatten till hästarna + busa med hundarna under tiden. Tollan har verkligen tappat mycket muskler under tiden hon tagit det lugnt. Men jag tror ändå de finns gömda därunder någonstans. Med lite lätt joggning och lite mer näringsrikt foder så kommer hon nog återgå till nästintill sitt gamla skick.. Eller kanske inte riktigt, men lite rundare hull kan man väl få önska att hon får iallafall ;) kommer försöka rida lite lätt eller longera henne varannan dag nu, beroende på hur jag mår såklart. Så hoppas jag hon får lite bättre kondis, kan bygga lite mer muskler och framförallt kan få jobba och ha lite roligt! Nu ska vi mysa gärnet med hundarna resten av fredagskvällen. Ungefär såhär ser det ut i vår soffa nu :) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback