Ridning i skog och mark

Idag åkte jag till stallet och red ut på min fina prinsessa för första gången på 2 månader. Gud så glad hon var! Hon verkligen älskar att vara ute på ängarna och trava och galoppera. Och idag visade hon verkligen att hon hade saknat det :) jag är ju egentligen tillsagd att vila i princip dygnet runt av läkarna, men känner att ibland måste jag få komma iväg och hitta på något roligt! Känner jag mig yr eller illamående så är det ju bara att sakta ner på tempot för en stund :) Så Tollan fick ett väldigt lugnt ridpass, vi lunkade mest omkring i skogen och på ängarna. Men jag tror att eftersom hon går ute dygnet runt och rör sig helatiden, så gör det ingenting om hennes igångsättning sker i alla gångarter fast att tempot och arbetet trappas upp lite allt eftersom :) hur som helst hade vi väldigt roligt och det är ju det som är det viktigaste :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback