Ledig lördag :)

Dagen började med en 1,5 timme lång promenad med hundarna. Vi tog skogspromenaden, där hundarna kan springa lösa och busa, samt där det finns mycket skugga. Vi hade alla väldans mysigt :) sen åkte vi och handlade lite mat inför veckan, slappade en stund i soffan och åkte därefter till gymmet. Idag körde jag 30min på crosstrainern, vilket blev 4,5km. Försökte köra lite hårdare motstånd än vanligt och blev riktigt trött av det, skönt! Sen hjälpte Calle mig med lite olika biceps och triceps övningar. Dock kunde jag inte köra riktigt så mycket som jag önskat pga mina svullna handleder. Men under mina förutsättningar så gick det riktigt bra. Jag var väldigt slut i kroppen efteråt, vilket kanske syns på denhär bilden ;) 


På kvällen lagade vi fajitas och myste framför en ny serie som vi följer på netflix. Breaking bad heter den, och efter en lite seg start börjar den faktiskt bli riktigt bra :) sen har jag kollat runt lite på olika sidor för inspiration till barnrummet. Hittade dessa små ugglor och denhär tavlan, som ska få pryda väggarna i vår sons rum :) vi har lite skogstema med blått, grått och grönt i hans blivande rum. Så dethär passar helt perfekt tyckte vi :) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback