Min 21 årsdag :)

Idag är det min 21 årsdag och det har vi firat minsann. Igår åkte vi till hotell havsbaden i grisslehamn där vi gick på spa och badade bubbelpool, och jag fick två olika massage behandlingar och sen en 3 rätters middag på det. Supermysigt! Vi sov över och idag på morgonen blev det frukost buffe och därefter lite fortsatt badande i bubbelpoolen. Sen en ansiktsbehandling för mig och en massage för Calle, sen åkte vi hemåt! 

Då kom vi hem till mamsen där jag fick en parfym, en tävlingsskjorta och ett par chaps :) jättefina saker! sen åt vi lite lunch på Vapiano i Täby centrum och väl där hittade jag mig även ett par nya löpardojjor :) så fina! På kvällen blev det middag hos pappa och Marre. Många av våra gäster hade blivit sjuka men 7 personer fick vi iallafall ihop :) vi åt revbensspjäll med massa goda tillbehör till middag och sen marres goda morotskaka till efterrätt :) på detta lilla firande fick jag två presentkort på H&M och en shaker som man kan ha när man tränar :) 

Väl "hemma" i svinninge fikade vi lite med Calles syster och man, mysigt! Och rätt som det var så kom Cissi in med ett paket till mig. Det var massor av olika roliga nagellack!! Så kul :) men nu är jag helt slut efter denna underbara helg så jag måste bara sova. Stort tack till Gabi som tagit hand om Tollan idag. min fina vän! och ett stort tack till min älskade man som skämt bort mig så denna helgen <3 Meen Imorgon väntar en ny vecka och massa plugg, så nu måste jag sova. Godnatt <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback