Fredag :)

Idag hoppade jag och mamsen på förmiddagen. Tollan var superfin! Först fick hon gå lite studsarbete samt en övning med bom-kryss-bom, där vi höjde krysset lite allt eftersom. Sen ändrades kryss serien om till en bom-oxer övning där oxern var ganska bred. Tillslut var den väl 140cm hög också :) tänkte mycket på att hon skulle få hoppa med egen kraft utan att jag skulle hjälpa till så mycket. Gick riktigt bra!

Sen gjorde vi om studsserien till ett räcke och så övade jag omhoppningssvängar en stund på räcket och la sedan till oxern att öva snabba svängar på :) Tollan var superfin idag och kändes riktigt kvick i benen, så det var kul!

Sen åkte jag och mamma till Täby centrum och shoppade litegrann :) så mysigt! Och nu har vi suttit hela kvällen och ätit middag och myst med pappa och Marre. Gud så jag saknar Vallentuna!! Men nu ska jag prata vidare, ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback