Drama och stallmys!

Började dagen med skola mellan 9-12:30. Dramalektion nummer två stod på schemat. Gud så roligt det är! man tror knappt att det är sant när man får leka roliga lekar på skoltid :) just nu känns min utbildning så himla rätt för mig!

Sen åkte jag iväg till stallet och idag fick Tollan gå ett 40 minuters dressyrpass. Fokuserade mycket på att ha henne framme för skänkeln, då hon lätt blir lite trög och hängandes i handen ibland. Varierade med lite sidvärtsrörelser, serpentiner och tempoväxlingar i traven. I galoppen red jag mycket byten och tempoväxlingar och då vaknade hon till! På slutet kändes hon riktigt fin :) imorgon ska hon få skutta litegrann över några små hinder :) Men nu är det sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback