Tävlingsdagen :)

Testade att svänga en mycket snäv sväng till ett plank i 130:n idag och fick en rivning då. Så som en av de snabbaste 4 felarna kom jag två utanför placering. Lite trist.. :/ men tur att jag vågade testa iallafall! men sen red jag 140cm klassen, som var vår första på 2 månader. Tollan kändes super men kom liite nära på ett hinder ur sväng, och sen så la jag in 5 steg där de skulle va 4, så då rev hon en till, sen gick hon klockrent hela banan men rev ut i c kombin för att jag inte gav tillräckligt med eftergift.. Så 12 fel totalt men jag känner mig ändå ok nöjd. Det felet där jag la in ett steg extra var absolut inte okej, varför gjorde jag så för? Fett onödigt.. Men aja, man lär sig alltid något. Kul att Tollan äntligen börjat hoppa avspänt och fint igen iallafall :) på torsdag kör vi nya tag, då vi åker till Södertälje :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback