Härliga tisdag!

Idag var det Helena Schiller träning. Har inte kunnat vara med på flera veckor, men idag fick jag äntligen vara med, så det var kul! Vi fick rida mycket travhoppning och även mycket relaterade avstånd. Väldigt bra övningar för mig och Tollan. Men det märks att jag måste rida henne lite mer aktivt och påverka henne mycket hela tiden. Speciellt nu när hon blivit så lydig :) hur som helst så kändes hon väldigt fin idag! Fick även beröm för mitt överliv och min sits. Kul att den blivit bättre! Tror det har mycket med nya hoffsteiner sadeln att göra :) man får en så bra sits och inverkan i den, så man inte bara märker utan känner också stor skillnad i ridningen. Sen tog jag mig ett bad och nu ligger jag och kollar på tv och äter kesella och bär. Ibland är livet bra jäkla härligt :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback