QUEEN BEYONCE

Igår var jag i stallet på förmiddagen och longerade Tollan i pessoa selen. Tvingade henne att vara lite mer alert för min röst och för spöt. Det gick bra! Hon är nämligen en liten latmask när man longerar ;) Hon verkade mjuk och fin i kroppen också :) Sen blev det tentaplugg i ett par timmar innan det var dags att fixa iordning mig inför Beyonce konserten som jag och Gabi skulle gå på i Globen :) Här kommer lite bilder från kvällen :) Heeelt fantastiskt var det. Förra gången hon var i Sthlm var med hennes turne "I am Sasha fierce" och då var hon väldigt mycket mer crazy och kaxig i sina uppträdanden. Denhär gången hette den ju "Mrs. Carter World tour" och handlade väldigt mycket om kärlek, familj och saker som betyder något i livet. Så denna konserten var lite lugnare, men hade ändå väldigt mycket power. På slutet var det så vackert att jag började gråta. Andra gången jag gråter när hon sjunger Halo live. En så jäkla fantastisk människa. Tänk att kunna sjunga sådär. Det ska jag kunna i mitt nästa liv ;) 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback