Ny vecka, nya tag, måndag.

Idag har jag och Josse pluggat det sista inför morgondagens tenta. Sen gick vi en promenad med de tre små sjövilda hundarna ;) Därefter åkte jag till stallet och red ett 40 minuters uppmjukande dressyrpass på Tollan. Red mycket serpentiner och volter när jag värmde upp i traven. Sen övade jag på mer rakställande samt uppmjukande på volter i galoppen. Och så när jag travade av flyttade jag undan inner skänkel på större åttvolter, där jag samtidigt böjde igenom henne. På slutet kändes hon fin och avslappnad :) åkte sen hem och lagade spaghetti och köttfärssås med morötter och soltorkade tomater till oss. Mums! Men nu ska jag sova och ladda inför morgondagens tenta :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback