Skärtorsdagen :)

Idag har jag läst i min härliga kurslitteratur mellan 8-13. Så nu tar jag pluggpaus tills på måndag! Sen gick jag en timmes promenad i solen med mina fina små hundar, och därefter åkte jag iväg till stallet för att mysa med min kuse. Man såg på hela henne att hon var så mycket piggare idag. Visst syns det på kortet också? Tror faktiskt behandlingen redan har gjort stor inverkan på henne. Hon var precis sådär hoppig och skuttig och fjantig som bara hon kan vara, när jag var ute och promenerade med henne i de 20 minuter som Axel beordrat. Och det tror jag enbart beror på att hon känner att spänningarna börjar släppa. Hennes mugg är också sååå mycket bättre nu, så om någon vecka borde det vara nästan helt borta. Skönt att allt börjar vända till det positiva nu! Och juste, när jag kom hem så hade våra brev från skatteverket ramlat ner i postfacket och både jag och Calle kommer få tillbaka pengar. Perfekt inför sommarledigheten och allt, med tanke på att jag fortfarande är på jakt efter ett sommarjobb ;) Men nu ska vi bara ta det lugnt och mysa, jag och min pojk. Hoppas ni får en mycket trevlig skärtorsdag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback