Billdal SM kval 1 :)

Vilken dag! Idag var jag så nervös att jag trodde jag skulle kräkas. Det var hemskt! Men Tollan kändes pigg och glad så då lugnade sig min nervositet lite. Väl inne på banan var hon lite stirrig så hon rev ettan ganska grovt, men var sen felfri och superfin resten av banan :) så himla kul och jag blev så glad att jag började grina! Min fina runda räckte dessutom till final imorgon, så imorrn hoppar vi vår allra första SM final inomhus !! Så galet. Får hoppas på att hon är lika fin imorgon :) Tyvärr var filmen på mammas mobil av så dålig kvalitet så ni får vänta tills imorgon med att se videon, när jag kan ladda upp den hemma :) Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback