Billdal 135cm

Idag red jag en 135cm klass, med en ny bedömning. Det var två faser men man skulle fortsätta hela banan även om man fick fel i grunden. Så sen lades felen från grunden och omhoppningen ihop, så att sammanlagda felen räknades :) jag fick ett ner på b hindret i en kombination, där jag red på henne lite hårt in + ett ner på ett vitt smalt hinder, som jag gick innanför till varpå hon inte riktigt hann bli klar i tid. Men övriga 10 språng var hon hur fin som helst på och kändes precis som hon brukar. Pigg och på alerten! Jag red skitbra i svängarna och kom jättebra på varje hinder ur sväng, samt på distanserna. Så jag är jättenöjd! Känns verkligen som att det kommer gå bra imorgon om hon hoppar såhär bra :) Kul! Video kommer upp lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback