Dagens ridpass, fika och jobb :)

Var i stallet imorse och red ett en timme långt dressyrpass i stora ridhuset. Tollan var lite stel och hängig i handen till en början. Men efter lite serpentiner, skänkelvikningar och öppnor så släppte det mer och mer. I galoppen fokuserade jag på att hon skulle vara avspänd och lugn och arbeta i en bra form utan att vara tung i handen, oavsett om haglade eller minskade. Det var lite knepigt först men sen blev hon riktigt fin! Lite av stelheten kom nog från att hon vilade igår. Men skönt att hon kändes fin den sista kvarten iallafall :) Sen åkte jag hem och vilade och myste ett par timmar. Camilla kom också över och fikade med mig och hundarna i nån timme. Nu har jag precis kommit till jobbet och ska jobba mellan 16:30-20:00. Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback