Turkiet dag 2 :)

Idag har dagen bjudit på sol, bad och massor av god mat och goda drinkar. Vi hittade en riktigt mysig restaurang på kvällen, där vi åt middag. Sen satte vi oss vid stranden och drack lite drinkar och bara myste i någon timme. Jag bara älskar dethär stället! Och juste! idag träffade vi på en liten valp, som kan ha varit 5-6 månader gammal. Den kom fram och ville hälsa så vi pratade lite med den. Sen ville den leka med mig hela tiden och hoppade upp och försökte nafsa tag i min kjol som fladdrade i vinden! Haha så himla gullig var den. Såg ut lite som en Border Collie korsning. Men när jag sa till den så slutade den, alltid något ;) Men denna lilla vovve fick mig att tänka på våra små hundar där hemma. Kan inte låta bli att tänka på dem och sakna dem mycket <3 även om jag vet att de har det jättebra med mamma <3 Nu ska vi gå och sova. Man blir helt slut av att sola dagarna i ända ;) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback