Sundbyholm och SM

Igår kom vi till Eskilstuna och Sundbyholms anläggning. Vi kom hit eftersom det är utomhus SM denhär helgen och första kvalet gick igår. Med facit i hand skulle Tollan ha gått en förklass i onsdags också, för igår var hon superspänd, stark och rev massor i kvalet som gick i 140cm. Superbesviken och arg så bestämde jag mig för att stryka mig från 145cm kvalet idag och istället rida en 140cm. Det kändes liksom onödigt att hoppa högre idag när jag hade en så dålig känsla igår. Men min nya plan visade sig vara en mycket bra plan. För idag i 140:n så fick jag ett fjuttigt litet pet på ett räcke, på en bana med 13 språng, och hon var sååå himla fin! Tråkigt att hon inte kunde varit såhär fin igår bara. Och nu är mitt sista YR SM över. Shit happens! Imorgon rider vi i varje fall en 140cm klass igen och sen åker vi hem. Hoppas på en felfri runda då :) Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback