Måndags eftermiddag :)

Eftermiddagen fortsatte med att göra lite mockning, mat och vatten till Tollan. Sen hjälptes jag och Calle åt med insläppet och sen fick Tollan fick bli lite ompysslad. Därefter bar det iväg på en mysig tur runt ängarna! Tollan kändes pigg och på hugget idag och vi övade på det vanliga, dvs. halter, avsaktningar/igångsättningar samt byten i svängarna. Och såklart att hon inte skulle slå med huvudet och hugga tag i bettet i mina olika små övningar. Det gick stundtals superbra och stundtals var det lite mer kämpigt. Men det kan ju ha att göra med träningsvärk från gårdagen också, så jag känner mig ändå nöjd med min prinsessa<3 Sen skyndade vi hem för att fixa iordning oss och sen åkte vi iväg till Gabis koloni stuga. Där vankades det grillning med Johanna och Tobbe, Gabi och Martin samt Gabis päron :) Det var mycket mysigt och väldigt gott! Nu är vi dock hemma i sängen och ska sova en skön natts sömn. Imorgon väntar nya äventyr! Godnatt :)
 
 
Visst är hon vacker min fina prinsessa <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback