Jobb och Largo :)

Nu har jag jobbat det första passet för dagen och hunnit med ett markarbetspass på en timme på Largo. På jobbet var det sjukt mycket barn och lite småkaosigt, men jag och Regina skötte det bra ;) Largo kändes lite trög i början men piggnade sen till och blev mjuk och fin. Red ungefär samma övningar som i måndags. Kände idag att jag hade hittat knapparna väldigt bra och visste exakt hur jag skulle lägga honom på hinder samt rida honom i övrigt. Kul! Nu har jag precis ätit en tidig middag och ska strax åka iväg och jobba mitt andra pass för dagen. Dvs. 16:30-19. Sen hoppas jag att jag orkar mig ut på en löptur, men jag får se hur det blir med den saken.. Bjuder på en gullig bild på Kiara och hennes syskon från när de var små :) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback