Härliga tisdag!

Började morgonen med utsläpp av hästarna. Dock hade jag tagit fel på dag, för min utsläppsdag var imorgon.. Så kan det gå :) sen red jag ett en timme långt dressyrpass. Red de vanliga övningarna med serpentiner och sidvärtsrörelser i traven och förvänd galopp, volter samt byten i galoppen. Tollan kändes jättefin men blev lite vild i galoppombytena ibland. Fick göra halt ett par gånger för att få henne att lyssna och inte dra iväg, men sen lyssnade hon riktigt bra och gjorde ett par lugna byten. Överlag en riktigt bra känsla! Sen åkte jag och Calle till stan och myste på Djurgårdsbrunns värdshus. Vi åt lite lunch och bara hade det trevligt :) Nu är vi påväg till min vän Gabi's kolonistuga för att fira att hon fyller hela 27 år!! Vi hörs senare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback