Vilken dag!

Herregud vilken dag detta har varit! Mellan 7:15-13:30 var jag på praktiken. Sen bar det av hemåt för att gå ut med hundarna och äta lite mellis innan jag kastade mig iväg till stallet. Där fixade jag allt allmänt kring Tollan och hade insläppet, som alla andra måndagar. Sen red jag ett 50 min dressyrpass och Tollan kändes lite stel i högersidan idag. Men det jobbade vi bort med lite sidvärtsrörelser, ökningar/minskningar och förvänd galopp. När jag avslutade henne var hon superfin! Vilken känsla! Men sen var det bara att hetsa hemåt igen, byta om och kasta i sig lite middag på 10 minuter. Sen bar det av på kvällsmöte på praktiken mellan 17:30-20:30 som jag skulle få observera på. Alltså någon form av planeringsmöte med all förskolepersonal :) och nu sitter jag och myser med min fina familj och är lite sådär halvt lycklig över att den här dagen är över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback