Torsdag 24/1

Idag var jag på praktiken mellan 8:15-15:30 och sen bar det av till stallet. Jag longerade Tollan lite med pessoaselen i lilla ridhuset. Men det var ganska mycket folk så jag fick longera mycket på små volter och mest i trav. Men fick även in någon liten galopp i båda varven. Dock inte en så framåt galopp som jag egentligen vill ha när jag longerar, men man såg att hon jobbade på bra i en låg form ändå :) Det kändes som hon hade lite träningsvärk efter gårdagens träning, men att longeringen mjukade upp hennes stela kropp litegrann. Så det var bra! Sen åkte jag hemåt och lagade lite köttfärssås och spaghetti tillsammans med Calle. Sen gick vi på en mycket kylig promenad med hundarna i -17 grader !! Nu ligger vi bara och slappar för fullt och jag mumsar choklad :) strax är det sovdags...

 

 

En såhär fin teckning målade en av 5 åringarna på praktiken idag när vi hade 5års grupp :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback