Härliga lördag

Idag tog jag en rejäl sovmorgon och sen bar det av till stallet. Mockade och fixade klart all mat och vatten till Tollan och sen red en av tanterna i stallet lektion för mig på sin lilla vita andalusier Quarteio. Han är väldigt svag och lite stel i sin högersida så vi jobbade mycket med det. Jag fick även testa att rida honom, vilket var mycket kul! Sen red jag ett dressyrpass på min prinsessa i det stora ridhuset. Red det vanliga lösgörande arbetet med öppnor, slutor, skänkelvikningar osv i traven. Och byten, öppnor, slutor, avsaktningar/igångsättningar och ökningar/minskningar i galoppen. Hon var superfin idag! Red i ca 45 min :) sen bar det av hemåt för lite sen lunch och en dusch. Sen var det bara dags att börja fixa sig inför kvällens kalas. Först middag hos Calles yngsta syster som fyllt 27 i veckan. Sen åker vi vidare på fest hos min syster + flickvän för min syster har fyllt 28 och hennes flickvän fyller 30 idag! Testade nya locktången idag också. Såhär ser jag ut idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback