Fullt upp!

Den här dagen och gårdagen har verkligen gått i ett, det är också därför jag inte har hunnit blogga. Igår ägnades dagen åt praktik, stallmys och plugg. Så den tiden som fanns kvar ville jag ägna åt min fina pojke. Idag var jag först i stallet på morgonen och fixade allt med Tollan som hade vilodag idag. Sen mellan 9-13:30 var jag på praktiken. Därefter åkte jag hem och läste i min fantastiska kurslitteratur om utvecklingspsykologi som dessutom är på engelska. Därefter var jag med på ett kvällsmöte mellan 17:30-20 på praktiken. Sen hem igen och fixa lite nödvändigheter som jag kommer avslöja här på bloggen i veckan. Och idag var det min sista praktikdag för denhär terminen också, så från och med imorgon blir det lite mer "lediga" dagar och egenplanerad tid för mig. Det är också ganska skönt även om jag fullkomligt älskar jobbet på förskolan :) Men nu är det dags att sova, precis som dehär två små underbaringarna gör brevid mig just nu <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback