Hjärtedagen

Idag fick jag rida dressyr i det lilla ridhuset eftersom Haking hade hoppträningar i det stora ridhuset. Det blev ett 45 minuters dressyrpass! Tollan kändes superfin i traven och gjorde riktigt fina öppnor, slutor och skänkelvikningar. Ibland blev hon lite trög när jag skulle flytta henne undan vänster skänkel, men då petade jag på lite med spöt och så vaknade hon genast till :) I galoppen var hon lite stark och springig i början och hängde sig gärna på i handen. Men då bara fortsatte jag galoppera och gjorde tempoväxlingar, ställde inåt och utåt samt gjorde byten och flyttade henne i slutor på den öppna delen av volterna :) Då blev hon superfin! 

 

När jag kom hem möttes jag av 10 rosa rosor och en sambo som stod och lagade god middag till oss :) Det blev en kombination av fajitas, nachos, guacamole, salsa, grönsaker och ost till middag :) Såååå himla gott! Men nu är vi helt proppmätta och ligger helt utslagna i soffan. Hoppas ni hade en trevlig alla hjärtans dag <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback