Provridning i hoffsteiner sadel

Idag på förmiddagen kom vår vän Lea ut till stallet. Hon hade med sig ett par sadlar av märket hoffsteiner. Det är en fransk sadel som hon har huvudansvaret för, när det gäller försäljning i de nordiska länderna. Jag testade 3 sadlar men den sadeln jag fastnade för mest hade bara en sadelkåpa, olika nyanser av brunt läder med vita sömmar och en snygg hoffsteiner logga på sig. Den var så gudomligt skön att rida i!! Jag bara älskar den. Så nu har vi beställt en sådan sadel! Skulle ni vara intresserade eller vet någon som är intresserad av att köpa en sådan sadel så är det bara att ni hör av er till mig. Här kommer en bild på den fantastiska sadeln!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback