Lördagsinfo!

Idag hade jag utsläpp i stallet på morgonen. Tollan fick ha sin vilodag och fick bli lite ompysslad och sen gå ut och mysa i hagen :) Sen uträttade vi lite små ärenden och därefter blev det en tur till Täby centrum med våra hyresvärdar ;) Calles syster Cissi och hennes man + son, mycket trevligt! Min fina Calle köpte två par fina jeans till mig på JC, äntligen har jag två par snygga jeans. Love it! Nu blir det att vila och surfa lite på datorn. Sen en långpromenad med hundarna :)

Och bästa nyheten på dagen var ändå från min lilla mamma, som varit i Eskilstuna på utställning med Stjärna. Stjärna blev bästa öppenklass tik och 3:e bästa tik och fick sitt första cert!! 2 till så blir hon champion :D såå kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback