Jobb, stallmys och sadelshopping :)

Idag började dagen i kaos när batteriet till vår bil hade gått sönder.. fick låna en annan bil av calles syster så att jag kom iväg till jobbet för att jobba ett par timmar. Sen blev det att åka till valla för att rida en snabb ridtur på Bläsen. Han fick galoppera lite på galoppbanan och kändes riktigt fin idag. Roligt! Blev dock en väldigt snabb tur eftersom de hade en kille där som skulle stoppa om Bläsens sadel. Men det gjorde inte så mycket :)
 
Sen åkte vi vidare till Tollan och jag red ut i en timme runt Granby tillsammans med Gabi och Scilla. Min fina fina man mockade och gjorde maten + fyllde vatten i hagen medans vi red. Gulle killen <3 Jag red i den underbara Hoffsteiner sadeln. Ååh vad den är underbar!! Känns helt sviktande, mjuk och underbar att rida i. Älskar den! Nu har jag precis beställt min egen och ska vänta och vänta och vänta några långa veckor tills jag får hem den. Längtar! 
 
Sen blev det ett dopp i pappas pool och lite solande i någon timme innan det bar av hemåt igen. På vägen inhandlade vi även ett nytt batteri så nu fungerar bilen som den ska igen. Skönt! Nu ska jag skynda mig iväg på en kvällsprommis med hundarna. Sen blir det filmmys med älsklingen resten av kvällen <3 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback