Göteborg :)

Gårdagen i Göteborg var sjukt rolig. Började med att åka tåg mellan 5:30-10:15 ungefär, för det var lite förseningar. Sen fick vi lyssna på ett tal av sats VD och därefter sprang alla en 1.5 km löprunda i Göteborgs stad. Alla hade orangea sats tröjor på sig så det blev rätt häftigt! Sen vare lunch och vi minglade runt och plockade på oss lite gratis saker :) därefter kom det bästa! Vi testade på BODYJAM, som pågick i en timme och är en slags street/hiphop dans. Såå jäkla roligt, så det har jag bestämt mig för att börja på :) har ju velat börja på streetdance aslänge och så fick jag testa på detta och blev heeelt kär! Sen fick vi gå på lite föreläsningar och något till pass, som jag dock inte orkade fullfölja för jag var så trött i kroppen efter dansen och löprundan.

Sen gick vi och fixade oss och därefter blev det mingel och prisutdelning, sen en trerätters middag och live akt, som för övrigt var sjukt bra! Därefter dansade vi en bra stund och vid 01 tiden ville vi gå vidare. Dock var typ allt abonnerat för way out west konserten så vi fick inte komma in.. Så då drog jag och min rumskompis till Burger king istället och köpte mat. Sen åkte vi hem och somnade bums. En sjukt lyckad dag! Och jag fullkomligt älskar Göteborg. Så underbar stad!!

Imorse avnjöt vi bästa hotellfrukosten och nu sitter vi på tåget. Rullar väl in på centralen vid 14 tiden, så är snart hemma. Hoppas sista timmen går fort :) Saknar min man och våra små vovvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback