Wednesday duties

Började morgonen med att läsa s.7-93 i min lilla retorik bok. Sen övade jag lite på mitt tal som jag ska hålla på seminariet på måndag. Så nu har jag gjort alla uppgifter som ska göras. Skönt! Sen blev de lite lunch och promenad med hundarna. Och sen satt jag på en väldigt flummig föreläsning som pågick mellan 13-14:30. På eftermiddagen blev det lite fixande inför tävlingarna i Scandinavium. För imorgon åker vi! Tollan fick bli klippt och så fick hon tvättade ben och pälsglansad svans :) sen putsade jag av lite saker också! Fick hjälp av Gabi att putsa det ena tränset :) Sen var det bara att åka hem och packa! Men nu är jag så trött så jag bara måste sova. Mer uppdateringar kommer imorgon. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback