Toooooorsdaaaaag!

Min snälla mamma hämtade mig vid skolan idag och så fick jag låna hennes bil, så jag skulle slippa åka kommunalt till stallet när vår bil var på service. Det fullkomligt spöregnade i stallet under hela tiden då jag var där, så man kan ju säga att Tollan var liiite blöt och frusen när jag tog in henne från hagen. Hon skulle egentligen ha fått sin vilodag idag men eftersom hon var lite frusen så red jag ett 45 minuters barbacka pass i stora ridhuset istället. Idag kändes hon pigg och glad och inte alls stel. Skönt att linimentet jag kletade på både igår och idag, verkar ha gjort susen! Sen åkte jag och hämtade ut min sadel hos sadelmakarna i vallentuna också. Lämnade ju in den på lagning och stoppning i måndags och nu var den redo för uthämtning. Annars så har jag bara tagit det väldigt lugnt hela kvällen. Lagade lite kycklingpasta till middag + en kladdkaka till efterrätt, till mig och älsklingen. Supergott! Skulle ha träffat mina blivande små brudtärnor efter stallet egentligen, men jag fick ställa in vår dejt eftersom jag kände mig så sjukt sliten. Imorrn tänker jag sova ut ordentligt så jag kan känna mig helt utvilad någon gång. Ska bli så jäkla skönt! Bjuder på två bilder på min vackra prinsessa. En från idag och en från igår :) Sov gott! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback