Scandinavium sista dagen :)

Andra dagen i Scandinavium bjöd på en 145cm Young rider final. Jag hittade en fin rytm och känsla och Tollan kändes sååå fin. Men tyvärr var Tollan lite trött så trots att hon kom rätt så rev hon några hinder. Så även fast det känns lite tråkigt att resultatet inte blev så bra idag, så tänker jag ge mig själv en klapp på axeln och vara nöjd över min bedrift denhär helgen. Jag har ju för fasiken ridit i Scandinavium!! Och det är bara 18 stycken utav alla Young riders i hela Sverige som tagit sig dit i år. Det är faktiskt en bedrift bara det :) Så jag tänker vara stolt över mig själv och min lilla häst som kämpat och haft så otroligt kul hela helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback