Scandinavium dag 1 :)

Hade två ner i 140cm idag i Scandinavium. En riktig super runda med sånt bra flyt! De två bommar vi rev rullade av sådär retligt. Imorgon ska jag rida precis på samma sätt men sätta liite mer tryck i henne. En oerhört häftig känsla att få rida i en sån här arena när folk applåderar och skriker ens namn. Obeskrivligt! Och att jag får dela denna upplevelse med min fantastiska lilla häst gör bara saken ännu bättre. Men nu måste jag sova. Klockan ringer 5:00 imorgon. Godnatt!


Kommentarer
isasriddagbok.blogg.se säger:

Hon såg så himla självsäker ut! Typ det här har jag gjort i hela mitt liv! Du är otrolig och det är Tollan oxå! Jag tror att ni får göra samma sak nästa år igen!

Svar: haha ja hon var mycket mer cool än jag trott :) Tack fina du <3 Nästa år är jag ju tyvärr för gammal ;)
Emma Gulding Jerrewing

2013-04-27 | 22:53:18
Bloggadress: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback