Monday

Idag har min dag bestått av massa timmars läsande. Inte så kul! Men härligt när det är klart :) Därefter var jag med på en väldigt lugn men lösgörande träning för Helena S. Vi red fram över ett litet blockhinder där vi övade på att samla respektive länga stegen i anridning mot hindret. Sen red vi igenom en liten serie med kryss-räcke-oxer. Och därefter gjorde vi en liten bana med serien, en ensam oxer och ett ensamt räcke. Både lite längre och kortare, men kontrollerade svängar red vi i anridning mot hindren. Jag kände att jag fick igenom Tollan väldigt bra och hon kändes super lösgjord när jag avslutade henne. Sprången idag var superfina! Känns bra inför helgen :) När jag kom hem hade älsklingen lagat mat till oss. Mys! Men nu ska jag sova så jag orkar med ännu en dag full av aktiviteter :) Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback