Måndag 29 april

Imorse var jag i skolan mellan 9-12 och sen bar det av hemåt. Gick då en 45 minuters promenad med hundarna i det blåsiga, men soliga vädret. Och sen blev det två timmars läsande i min lilla kursbok som jag för övrigt läste ut idag. Skönt! Sen åkte Calle och pratade med bilverkstaden och bokade tid för lagning av vår krockskada från i vintras. Så i slutet på maj ska vi äntligen laga den :) Därefter bar det av till kyrkan för att prata med vår präst som ska genomföra vigseln. Hon är för övrigt en av mina bästa och äldsta vänners mamma. Denna vän är också min brudtärna för den som vill veta :) Vi pratade mycket med prästen om hur saker och ting ska gå till samt vilka psalmer och sånger vi ska ha osv. på vår vigsel. När vi övade på att läsa upp löftena började jag till och med gråta! Så pinsamt! haha.. Jag kommer ju böla som en gris på bröllopsdagen. Måste skaffa vattenfast mascara ;) 
Såhär fin ser kyrkan ut inuti iallafall :)
 
 
Denhär hittade jag också i kyrkan. Tyckte den var lite rolig! 
 
 
Sen åkte vi vidare och köpte en liten hundsäng till hundarna. Eftersom Kiara behagade att
bajsa ner hela den gamla hundsängen förra veckan, så vi fick slänga den. Men såhär fin är den nya iallafall :)
 
 
Sen lagade jag en god middag till mig och min pojke :) En kassler sallad med fetaost bjöds det på :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback