Måndag 1 April

Första dagen i en ny månad, såå härligt! Har ni blivit lurade något? Idag har jag läst lite i mitt älskade kurskompendium. Inte så värst intressant, men tyvärr ett måste. Sen gick jag och Calle på en timmes promenad i den helt underbara vårsolen med hundarna. Precis som alla andra dagar denhär veckan :)
 
 
Efter det var det dags att åka iväg till min lilla häst. Idag blev det först lite allmänt fix såsom mockning, göra mat/vatten osv. Sen när jag var klar med det så gick vi ut på en promenad, runt hela ängen bakom stallet. Solen sken och allt var så himla underbart! Bortsett från att det prasslade i skogen och att vi då höll på att skita på oss av skräck båda två!! haha, jag och min tuffa häst... Hon verkade ju pigg och glad iallafall och det är ju alltid positivt :) Sen myste vi och jag borstade henne lite, och efter det hade jag insläppet av alla hästarna.
 
 
Sen bar det av hemåt. Väl hemma så hann jag bara byta om lite snabbt för sen var det dags att åka till mamma och Fredde på middag! De bjöd på fajitas/tacos och så glass till efterrätt. Vi var där hela kvällen och pratade och åt massor. Det var trevligt och gott! Men nu är jag så trött så mina ögon går i kors och imorgon är det skola, så nu tänker jag sova. Godnatt på er! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback