Kungsbacka dag 3 :)

Idag red jag 145cm finalen i Kungsbacka, som var det sista kvalet till Scandinavium. Lite trötthet och stelhet från Tollans sida och nervositet från min sida gjorde att vi fick fyra nedslag, på en bana med 13 språng. Men övriga språng kändes hon fin! Fick med mig 14 poäng iallafall och slutade på en 17:e plats av de 43 unga ryttare som hittills varit med i alla delfinalerna. Olyckligt nog är det bara 16 som går vidare till Scandinavium... men två av dessa är juniorer, som egentligen ska rida morgondagens vinnare. Så väljer de att rida sin juniorklass så kommer jag vidare :) Imorgon får jag veta, så håll tummarna!!


Kommentarer
Christel säger:

Jag håller alla tummar och tår jag har! Vill så gärna se er i Skandinavium! :) Bra kämpat i helgen. Kram

Svar: Taaack :D
Emma Gulding Jerrewing

2013-04-14 | 22:10:41
Anonym säger:

StortGrattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vad roligt.
Kram Monica&Åke



Svar: Taack :D
Emma Gulding Jerrewing

2013-04-15 | 14:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback