Torsdag

Imorse trimmade jag Tollan litegrann inför morgondagens tävling i Gävle och hon kändes riktigt fin! Lite trött, men tror mest det var morgontrötthet eftersom jag red vid 8:30 :) Förutom det kändes hon faktiskt jättebra :) Putsade alla saker och fixade klart allt så nu är det bara att bada Tollan imorgon så är allt klart :) 
 
Åkte sen till skolan och hade seminarium nr 6 och en redovisning i min arbetsgrupp. Det gick bra och jag pratade mest, som vanligt ;) Nu har jag dessutom lämnat in min examination som inte har deadline förrän på tisdag nästa vecka, så nu kan jag njuta av ett par dagars ledighet innan nästa kurs börjar :) 
 
Nu ska jag och Calle boka en sak till bara oss. Vad det är får ni veta sen :) Vi hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback