Onsdag 19 september

Idag var det dags för föreläsning igen mellan 10-12. Omsorg i förskolan hette den föreläsningen :) väldigt intressant måste jag säga! Sen när den var klar så fick vi leta lite bord och efter nån halvtimme när jag och min lilla arbetsgrupp äntligen hade hittat ett bort så kunde vi börja diskussionen. Först skulle vi diskutera ang. Föreläsningen och hade en del frågor att svara på. Sen skrev vi lite på vår utforskande uppsats och var klara vid 14 tiden. Tidigare än väntat! Satte mig då och åt lite lunch med Josefin i min arbetsgrupp och pratade lite, i nån timme eller så och sen åkte jag hemåt :) därefter bar det av till Täby Centrum, där jag mötte upp Linnea och så shoppade jag lite saker. Bland annat tre tröjor, en kofta, ett par byxor, en sjal och en höstjacka. Sen köpte jag även en jättefin tröja till Calle och en liten lila duk till vårt matbord :) käkade lite middag på Palma pizzeria och sen bar det av för att hämta hundarna, tanka och åka hemåt. Gabi var dessutom världens bästa och mockade åt Tollan idag när jag hade en fullspäckad dag. Tack bästa! Men nu ska jag sova. Imorgon är en ny dag, med seminarie nr 4 :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback